
Megosztás Zalaegerszeg Vissza Irodai adminisztrátor - Megváltozott munkaképességű Hivatkozási szám WHC012477
Jelentkezem az állásra
Megváltozott munkaképességű kollégákat keresünk irodai adminisztrátori pozícióba zalaegerszegi irodánkba. Ha rendelkezel számítógépes ismeretekkel, tapasztalattal az Excel és Word használatában, és szeretnél részt venni egy barátságos, összetartó csapatban, akkor Téged várunk!
Feladatok
- irodai adminisztrációs munkák elvégzése
- adatrögzítés
- dokumentumok rendezése mappákba
- dokumentumok fénymásolása, szkennelése
Elvárások
- 8 általános
- számítógépes ismeretek (word,excel)
- hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Ajánlatunk
- 4 órás munkavégzés
- stabil munkahely
- modern munkakörnyezet
- lelkes összetartó csapat
Megváltozott munkaképességű kollégákat keresünk irodai adminisztrátori pozícióba zalaegerszegi irodánkba. Ha rendelkezel számítógépes ismeretekkel, tapasztalattal az Excel és Word használatában, és szeretnél részt venni egy barátságos, összetartó csapatban, akkor Téged várunk!